sobota, 9 sierpnia 2014

Sport to zdrowie

Początkowo miałam nie brać udziału w wyzwaniu Szuflady jako, że za sportem nie przepadam. Kojarzy mi się głównie ze zmorą szkolnego wu-efu, przepoconymi koszulkami i niemożnością osiągnięcia lepszego czasu na bieżni. Potem pomyślałam jednak, że sport to nie tylko iluś tam facetów ganiających za jedną piłką czy też wspomniana wsześniej szkolna męka ale też taniec i jego najpiękniejsza odmiana-balet.
Dzika róża i malunek baletnicy to dzieło rąk moich własnych aczkolwiek inspirację do baletnicy zaczerpnęłam z G. Grafika.
Zgłaszam też na wyzwanie Skarbnicy Pomysłów - z babeczki porałam kolory -róż , zieleń i żółty.


Wyzwanie sierpniowehttp://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-sierpniowe-sport.html

 TUTAJ

6 komentarzy:

  1. Piękna baletnica... Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ta baletnica się prezentuje. Dziękuję za udział w Wyzwaniu SP.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna baletnica :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i właśnie! O to chodziło i super to ujęłaś w tekście. "Sport to nie tylko..."
    Karteczka jest śliczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń